Höstligt

Denna vecka har det varma vädret fortsatt. Igår ändrade det, dock, och det har varit svalare på morgnarna, och också på dagen. Igår hade jag en tunnare, stickad poncho på mig i skolan, och det har inte varit möjligt förut. Jag har cyklat till skolan de flesta dagar, men igår skulle jag handla, så då tog jag bilen. Bara den meningen visar hur annorlunda jag lever nu. Jag kan cykla till jobbet och jag behöver inte använda bilen nästan alls. Idag blåser det ganska mycket och det har blivit lite svalare, men det är skönt här på Brändskär ändå. Vi sitter i lä på norra altanen och snart är bastun varm. Vattnet är helt klart nu. Det enda är väl att att vi inte kan vara här lika mycket som i somras, men vi uppskattar det ändå oerhört när vi kan cara här. Jobba måste man ju oavsett! Här är några bilder.

Kommentarer

Populära inlägg