God fortsättning

Nu har jag tagit det lugnt i några dagar och är mer utvilad igen. Jag ska visa granen som vi tog in på julafton i vanlig ordning. 

Vi köpte den av Lions och är väldigt nöjda med den. På julafton åkte vi också runt till några vänner och lämnade julklappar. Sedan kom vi hem och fick gäster. Det var trevligt. Efter detta blev det dags för mat, och vi åt fisk och rom och varm skinka. Det var gott. Ute lyste kransen. Även julgubben och sockertoppsgranen bidrog till julstämningen. 
Det var ganska mycket snö.


Ljuset i lyktan var tänt och varade ända till dagen efter. 
Vi öppnade julklappar och var väldigt glada för allt vi fick. 
Idag har det varit varmare och en del av snön har smält bort. Jag var till skolan och vattnade blommorna och träffade några kollegor, men sen har jag mest ägnat mig åt att klappa på Helge och att njuta av att läsa. Det är det jullovet handlar om! 
God fortsättning alla bloggläsare! Hoppas att ni har haft en fin jul.

Kommentarer

Populära inlägg