Ny telefon

Jag fick en ny telefon som tidig julklapp av min syster. Det är en iPhone 11, och jag är väldigt nöjd med den, eftersom den funkar som en iPad, i stort sett. Den fungerar dock inte helt och hållet på samma sätt, och det har tagit mig lite tid att få allt att synka. Kameran och fotografier är annorlunda och jag kan inte använda Google Foto, som på Nokia8, t.ex. Det funkar inte i bloggen. Jag kan dock använda nytagna bilder kom jag på nu igår. Här är alltså lite fotografier från helgens julfest på Vikingalid. 
Ni kan inte ana hur god maten var!
Vi hade med oss en julklapp och fick en annan i stället. Så kul!
Varmrätt, mm, hemlagade lådor.
Tomtemor har skägg..😉
Lokalen var så fint dekorerad. Efter middagen blev det dans, och det var också så himla roligt! Tack alla fina i Hembygdens väl, för en fantastisk fest!

Kommentarer

Populära inlägg