Grillbygget klart

Idag var det lite nervöst, eftersom jag var orolig om jag skulle orka lyfta upp delarna tillsammans med Mats, utan att tappa någonting. Sist och slutligen gick det bra. Mats lyfte till och med de bitar som är överst själv. Det var värst med mellanbitarna, eftersom jag inte visste om jag skulle kunna stå på bryggan, eller vara tvungen att kliva ner och då få högre att lyfta. Nu är det i alla fall klart, och det enda som återstår är att vänta tills ytan, eller putsen har torkat. Det kan ta flera dagar. Det ska bli riktigt roligt att prova att grilla för första gången sedan. Här är bilder både framifrån och bakifrån i alla fall. Vi var oroliga att grillen skulle se onödigt stor ut, men jag tycker nog att den passar riktigt bra i omgivningen och bredvid bryggan.

Kommentarer

Populära inlägg