Chili och klänning

Nu är två chilifrukter mogna. Jag ser verkligen fram emot att laga någonting med dem, för att se hur starka de är. Det får bli en annan dag, dock, för vi ska gå bort, eftersom vi är bjudna på middag. Jag har tagit på mig en luftigare klänning, eftersom det har blivit lite varmare. Jag har inte haft den på mig på riktigt länge. Jag känner mig lite uppklädd i den, nu på sommaren, då jag går ganska ledigt klädd för det mesta.
Jag ska visa hur den ser ut på kroppen. 
Den är luftig, som sagt. Jag gillar kombinationen av rosa och orange. Det är några stänk av rött, svart och vitt där också. Den är somrig i alla fall. Under har jag en svart underklänning. Det skulle ha varit fint med en vit underklänning också, men jag har bara en med axelband, och det är inte lika fint som en med ärmar, tycker jag. Det ska bli roligt att gå på kalas. 

Kommentarer

Populära inlägg