Födelsedagskalas

Mats och jag var bjudna på födelsedagskalas i Mariehamn i torsdags. Vi åkte på eftermiddagen till stan och hade god tid på oss innan kalaset började kl. 18, vilket var bra. Det regnade när vi körde till stan, men det blev en fin kväll till slut. Här gratulerar Mats sin goda vän Ingrid, tillsammans med sina forna kollegor. Det skulle ha varit kalas i fjol, men det måste ställas in på grund av Corona. 
Det blev ett riktigt roligt kalas med trevliga människor. Mats pratade mycket politik, så klart. Jag gick till dansavdelningen och dansade under tiden som landskapets ekonomi nagelfors, vilket var roligare, tyckte jag! Jag kände mig minst sagt stel och ovan på dansgolvet, men vad gjorde det. Mats kom med och dansade lite sen, han också. Vi kom hem igår på dagen, och Helge blev så glad när vi kom hem. 

Kommentarer

Populära inlägg