Stadsdag

 Idag är jag i stan. Jag sitter nu och väntar här. 

Jag är i god tid, som vanligt, men jag gillar inte att stressa, så det känns skönt att bara sitta. Jag har hunnit med att få däcken bytta till vinterdäck, gå till gynekologen, hämta böcker från bokhandeln till skolan, hämta min klänning från kemtvätten och att handla mat, både hem och till skolan. Jag ska beställa en del i Kumlinge till nästa vecka också, men en del finns inte där, och måste handlas här. Jag gick också förbi Dress Like Marie på vägen till bokhandeln och sprang in och handlade en svart underklänning, som jag behövde. 
Jag har ju nästan alltid klänning på mig, om någon inte visste det. Därför behövs även en underklänning. Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa ett par kängor också, som passar till klänning. Det är november nu, så det känns som att jag ändå kommer att börja använda stövlar snart. Det är lite svårt att veta med vädret nu för tiden. Jag får se hur jag gör. Nu ska jag sluta, och förbereda mig för tillplattning och ihoptryckning! Det är ändå bra att det görs. Jag är glad för det, trots att jag ju nog ser sammanbiten ut på bilden! 🥶

Kommentarer

Populära inlägg