Finlandsarenan

Mats och jag åkte till Björneborg igår, efter att vi först åkt en sväng till Brändskär. Vi ville inte åka därifrån, eftersom vi har så mycket att göra och det var så fint väder. Det är dock roligt och nyttigt att fara bort någon gång också. Vi bodde på ett hotell i Åbo, Omena hotell i natt. Det var väldigt enkelt, men rent och helt ok. Det gick inte att få rum i Björneborg, så det fick duga. Mats har således jobbat hela dagen, och jag har uträttat ärenden. Jag har också suttit och läst. Vi åker tillbaka mot Osnäs i eftermiddag, så det blir ett snabbt besök här. Jag tog lite bilder från evenemanget.
Jag är lite miljöskadad av allt byggande i sommar, så intresserar mig mer för omgivningen än det som sägs på alla scener. Det kan ju ha att göra med att det bara pratas finska här också.
Det är ju bara så snyggt med trä.

Kommentarer

Populära inlägg