Värme

Igår var det varmt. Jag promenerade på morgonen och gick ner mot Lumparn längs en väg jag alltid promenerade på förut. Nu har de byggt ett hus nere vid stranden, så det känns inte som om det är ok at att gå dit längre. Jag gick inte så långt, utan bara tillräckligt nära för att se om det är bebott nu. Det syns dock inte, men det ser fint ut.
Jag köpte lite blommor till koppargrytan i fredags också. Det ser fint ut.
Det har också dykt upp lite blåsippor och tussilago.
Idag är det betydligt kallare. Jag promenerade längs Lemlandsvägen, men det var för mycket trafik, trots att det var ganska tidigt en söndag morgon.
Det har kommit lite videkissor också.
Vi har städat lite i trädgården idag. Vi har också kört sopor och Mats sågade ner lite grenar åt mig, så att jag har så stor utsikt mot Lumparn som möjligt. Det känns bra. Nu ska vi bada bastu och laga lite mat.

Kommentarer

Populära inlägg