Brudhälls frukost


Vi gick till frukosten ganska tidigt, eftersom vi är morgonpigga. Vyn från frukostbuffén såg lockande ut. 
Frukostbuffén var också lockande. Kaffe i en traditionell kaffepanna och riktigt smör, som det ska vara. 
Frukt för dem som vill ha det, vackert upplagt, med croissants, konstigt nog. Jag skulle ha satt dem bredvid brödet. 
Men, det fanns ganska mycket bröd där redan. 
Och ägg med äggkoppar i en. 
Pålägg: 
Jag äter ju inte sill till frukost, men det känns traditionellt och fint att det finns. 
Juice och yoghurt med frön och nötter hör också till min hotellfrukost. Jag älskar, som ni märker, hotellfrukostar. Finast var ju att äta frukosten ute vid bryggan. 
Underbart. Jag tog en bild av fönstret utanför vårt rum. 
Ganska fint.  Vi handlade i Kökarsbutiken innan vi for, och åkte sedan nöjda och glada hem efter vårt besök på Kökar och träff med trevliga människor.

Kommentarer

Populära inlägg