Steg

Idag har jag varit till Vianor och fått mina vinterdäck utbytta mot sommardäck. De är så artiga och trevliga och serviceinriktade där, det är en fröjd att gå dit. Jag åkte sen till Maxinge och köpte kokosolja. Äntligen fick jag köpa så många burkar jag behövde. Det har varit brist under vintern. Jag gick också in på Clas Ohlsson, när jag ändå gick förbi, och där hittade jag en rosa stavmixer. Det var dessutom billig. Mats var inte lika imponerad av färgen som jag, men så tråkigt för honom då! :-)
I min nya telefon finns det ett program med en stegräknare. Jag har kanske skrivit om det förut. Jag har inte riktigt lyckats gå alla steg som jag har föresatt mig, men idag bestämde jag mig för att det skulle bli av. Jag har 10000 steg som mål, och idag blev det 11516 steg till slut. Om jag bara skulle gå lika långt alla dagar, så skulle det vara bra. Men man får väl vara nöjd när det blir av i stället. Jag såg massor av blåsippor längs vägen. Det är inte annars speciellt fint längs Lemlandsvägen, men vägen dit är fin.

Kommentarer

Populära inlägg