Kallare

I fredags blev det kallare ute. Det var till och med -7 grader på morgonen. Det är ju verkligen inte kallt, jämfört med normala vintrar, men nu var det skönt med minusgrader för en gångs skull. Jag cyklade, som vanligt, men växlarna hade frusit, så jag cyklade via Hagan, eftersom jag ändå måste cykla på ettans växel där. Det var så vackert solsken, att jag måste fotografera ladan.
I morse åkte vi till Brändskär. Det var is på Marskil, men bara en bit, så det gick bra att ta sig fram. Vi badade bastu och simmade tre gånger. Vi lagade varma mackor sen, som vi åt till lunch. Vi tittade också på skidåkningen på IPTV. Jag måste fotografera, eftersom det var ganska högt vatten och även is.
Sen var det dags att ta oss tillbaka innan mörkret. Det var ändå skönt att vi kunde ta oss dit, ifall vi måste ta upp båten snart.

Kommentarer

Populära inlägg