Idag skickade jag in sista uppsatsen, samt alla översättningar tillsammans med översättningsanalyserna. Nu är det bara översättningstentan och översättningsteorihemtentan kvar. Översättningstentan oroar jag mig inte för. Hemtentan undrar jag riktigt vad det handlar om, men det ska väl gå på något sätt får jag hoppas.
Idag hade vi Body Pump igen och det var nog bra med lite muskelträning efter detta lov. Jag har bara knappat på datorn och annars inte så mycket, stickat lite däremellan. Jag kommer väl inte att kunna röra mig i morgon kväll, men det gör inget. Tog i ordentligt idag.
Mormor kom hem idag och Sigge sa att han skulle åka igen, så jag ska försöka hinna gå och hälsa på henne i morgon. Jag träffade dem utanför affären, så hon ska väl inte lida brist på mat, men det är ju det där med att laga också.
Nu ska jag förbereda biologilektionen i morgon. Läxförhöret har jag redan gjort som tur är.

Kommentarer

Populära inlägg