Promenad

Idag promenerade jag till mormor. Sedan gick jag till gymmet. Jag var mycket nöjd med att body pump har gjort att jag kunde ta i mer än förut. Jag orkade lyfta mer helt enkelt. Därefter gick jag hem. Jag upptäckte att det hade runnit vatten nerför bergskanten vid vägen. Det såg väldigt fint ut, och jag måste ju testa att ta lite bilder. Idag har jag bytt gardiner i nästan alla fönster. Det börjar kännas att våren snart är här, men jag ville inte riktigt ha mina ljusa vårgardiner, så det blev blått i vardagsrummet, grönt i tamburen och vitt bara i sovrummet och köket. Mattorna är blåa, dock. I köket satte jag den rosa mattan som mormor har vävt. Det passade ju utmärkt bra till mina rosa tulpaner. Nu känns det lite förnyat och roligt ett tag. Jag måste nog försöka att promenera i morgon igen, man blir ju verkligen pigg av det, trots att jag måste gå tillbaka efter ett tag och hämta mer kläder, för det var så fruktansvärt blåsigt och kallt.

Kommentarer

Populära inlägg