Solig vinterdag

Idag har solen skinit hela dagen. Det har varit ljust och fint och vackert. Jag bestämde mig för att gå till mormor via kyrkan och Hagan idag. Ljuset var otroligt när det sken på snön mellan träden. Jag tog lite bilder, men efter ett tag tog batteriet slut, så då kunde jag inte ta fler bilder. På hemvägen gick jag via byn istället och den är ju också fin i solskenet, men det blev inga bilder idag. Kattorna har sovit hela dagen. Helge kröp redan på morgonen under pläden och där låg han kvar när jag kom hem igen..
Vem kan inte tycka att det är gulligt? :-)

Kommentarer

  1. Tänk att det alltid ser så skönt ut när katter sover. De ser ut att njuta så mycket. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror att han hade det ganska bra under pläden...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg