Tillfrisknande

I lördags kväll, eller natt kan man nog säga fick jag feber helt plötsligt och blev jättesjuk. Vi var hemma hos vänner, men jag måste ändå lägga mig, jag blev helt slut. Vi åkte hem efter en liten stund, och sedan har jag varit sjuk i flera dagar. Idag var första dagen tillbaka på jobbet. Konstig sort. Jag har aldrig fått en förkylning förut som börjar med att rösten låter konstig. Sen fick jag feber som varade hela förkylningen. Efter någon dag började jag hosta och sedan först blev jag snorig. Nåja, det är bättre nu i alla fall. Det var roligt att träffa eleverna igen. Synd att jag inte tog med mig kameran till skolan, för det var en otroligt vacker morgon, som följdes av en lika vacker dag. Nåja, jag skulle ändå inte haft tid eller ork att springa omkring och fota. I morgon ska vi ha friluftsdag. Jag ska ta på mig extra mycket kläder och ta med kameran.

Kommentarer

Populära inlägg