Helgen

Denna helg tog vi bara Mats bil till Kumlinge. För en gångs skull åkte vi dit samtidigt och skulle tillbaka samtidigt, så min bil fick stå kvar här. Vi satte kattorna bakom sätet och åkte iväg. Det har varit en lugn och skön helg, faktiskt. I fredags var vi bara hemma. Vi drack ett glas skumvin och såg på På spåret och gamla inspelade program. Skönt. I lördags åkte vi till Bäcking och högg ved. Det var riktigt fint väder, så det var skönt. Det är ju alltid trevligare när det är vackert.Efter detta åkte Mats och spelade. Jag bestämde mig för att gå runt Brinkan, så det gjorde jag. När jag kom till Österåker var det en vacker solnedgång. Forssas syns i bakgrunden. Idag sov vi ganska länge och sedan åkte vi till gymmet. När vi kom tillbaka såg vi på skidåkning och sedan var det dags att förbereda återfärden hit till Lemland. I morgon är det arbetsdag igen, och på kvällen ska jag ha Enjoparty. Jag behöver lite nya grejer, så därför passar jag på att ordna party. Vi får väl se hur många som kommer. Det är redan ganska många som har anmält sig, så det är ju bra.

Kommentarer

Populära inlägg