Promenad

I morse åkte Mats till stan för att jobba. Jag tog en promenad till mitt hus för att se om jag hade några foton på en släkting när hon var liten. Jag har också lovat mina elever att ta med en bild på barnen jag tog hand om när jag var au pair. Det är ju några år sedan, över 30 år sedan, faktiskt.Sådana glasögon var moderna då, jag lovar! ☺
De är ju bara så gulliga. De fick en syster till sen, men då var inte jag deras au pair längre. Det var skönt att promenera. Det var lugnt i byn. Jag såg bara ett fåtal människor.
Jag har tagit det lugnt idag, och plockat lite här hemma. Jag ska fortsätta med det i morgon. Jag måste ju vara utvilad när skolan börjar igen☺. Jag ska dock inte vila mig i form, utan planerar nog att motionera på något sätt alla dagar. Idag promenerade jag och i morgon ska jag cykla. På torsdag ska jag gå till gymmet. Det blir nog antingen en promenad eller gymmet på fredag, vi får se. Det är skönt att röra på sig i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg