Nya sandaler

Mats och jag åkte till Mattssons i Godby när vi var i stan. Mats behövde ett par bekväma sommarskor. Han hittade också ett par ljusa sommarskor, som var väldigt snygga. De var också riktigt bekväma, så han var så nöjd med dem. Han hade dem på sig samma kväll. Jag vill alltid se om det finns något nytt när jag åker till Mattssons, eller om det finns extrapriser, för de har bra kvalitet på skorna. Jag hittade ett par så fina sandaler, faktiskt rabatterade. De tar nog in höstskor igen snart, så jag hade tur. 
De är också väldigt bekväma i mjukt material. Jag har använt vita sandaler och klänningar till fint nu på sommaren, men det är inte långt kvar till augusti nu, och då passar det med lite mörkare kläder igen. Då blir dessa perfekta. Jag är så nöjd med dem. 

Kommentarer

Populära inlägg