Frågor

 Sandra Beijer hade en frågelista idag, som jag tänkte kunde vara kul att svara på: https://sandrabeijer.elle.se/om-tankar/onsdagslista/

Gillar du blåmögelost?

Ja, det gör jag faktiskt numera, som vuxen. Det är riktigt gott. 

Hotdogs eller ostburgare?

Jag gillar både korv med bröd och ostburgare. 

Vad dricker du på morgonen?

Jag dricker först vatten och sedan kaffe på morgonen. 

Favoritläsk?

Jag dricker väldigt lite läsk, men pink tonic gillar jag och dricker ibland. Den har få kolhydrater, så passar bra för mig. 

Dusch eller bad?

Jag duschar på morgnarna, men att bada bastu är ju det bästa jag vet, så det gör vi varje dag när vi är på Brändskär. 

Har du en pistol?

Nej.

Hur många tv:n finns i ditt hem?

En, i vardagsrummet, men nu ser vi ju ofta på paddorna eller telefonerna, speciellt på Brändskär.

Whisky, tequila eller vodka? 

Jag dricker ingen av dem egentligen, men kan dricka vodka i en fördrink, om det serveras.

Favoritdag i veckan?

Fredag!

Kan du göra 100 armhävningar?

Inte ännu (ha ha, eller någonsin!)

Favoritfärg?

Det beror på, men oftast blå.

Regn eller snö?

Jag tar det som kommer, men kalla vintrar med snö är bättre än slaskiga. På sommaren är det fint med lätta sommarregn.

Värsta smärtan?

Jag gillar inte smärta, så vill inte tänka på det. 

Religiös?

Nej.

En sak ni inte vet om mig.

Olika människor vet olika saker, så det är svårt att veta.

Gillar du att dansa?

Ja, jag gillar verkligen att dansa.

Kommer 6 bloggvänner att göra detta? 

Vad är bloggvänner egentligen? Andra bloggare? 

Inte för att de läser detta, skulle jag tro.

Gillar du camping? 

Det har sin tjusning, men jag gillar bekvämlighet på äldre dagar. Hotell och hotellfrukost, mm, älskar det. 



Kommentarer

Populära inlägg