Gråare än grått

November är verkligen en grå månad. Det bara är så. Det är tur att jag inte har något emot dimma och dis, men det blir lite trista bilder, det blir det. Jag var lite trött i benen sen igår i morse, men jag ska följa råden jag fick med mig efter operationen och röra på mig alla dagar, så jag gick ut i alla fall. Jag gick till Snäckö banken, eller Kastörsbron, som vissa säger numera. 

Det blåste mindre på andra sidan. Detta är Stråket mot Hästholm och Ådö. 
Detta är också Stråket, men mot Kastören. 
Jag gick hem sen och mötte Mats, som var på väg till båthuset. Jag följde med och fotograferade Marskil. 
Båthusväggen ska målas, men vi måste vänta på is först. 
Jag fick ihop 10 km idag också, efter att jag tog en sväng på eftermiddagen också. Det började hagla och sedan regna när jag var ute, men det gjorde inget när jag bara gick en kort bit.

Kommentarer

Populära inlägg