Regnig promenad


Trots att jag gått till Snäckö banken så många gånger bestämde jag mig ändå för att gå dit igen och se på sjön. Det regnade av och till hela promenaden, men jag hade ordentliga kläder, så det gjorde inget. Det var fint i Stråket. Det är nog fint på sjön idag. 
Jag gick över banken och på Snäckö tills jag såg Brändskär. Det är för mycket sly för att jag ska kunna se huset eller bastun, men det är ändå fint bara att se Brändskär. Sen gick jag tillbaka och tog en bild på Ljugarsholm. Jag gillar när det är vindstilla. 
Här står jag på banken. Det är ju nog grått idag också, men det är en ljusning i molnen längst bort! 
Efter detta gick jag till apoteket och köpte fler plåster till såret på halsen. Eller sår och sår, det är väl inget sår längre, men stygnen syns ännu, så jag täcker över tills jag har varit på återbesök. Det gör också lite ont ännu om jag känner lite försiktigt ovanpå plåstret, så jag fortsätter att ha plåster ett tag till. I morgon blir det ingen promenad för mig, eftersom jag ska på undersökning på sjukhuset, så då får det bli vilodag. 

Kommentarer

Populära inlägg