Hostar

Det är trist att sitta hemma och hosta och knapra på febernedsättande tabletter, när det är body pump idag... Men, jag har just anmält mig till Tjejmilen, så något aktivt har jag ju gjort i alla fall! :-) Vi får väl se hur det går med träningen, men jag brukade springa Tjejmilen på 1990-talet, och det är ju verkligen roligt och inspirerar till träning. Jag försökte anmäla mig till Sjöungfruloppet och skrev till adressen som angavs på sidan redan i höstas. Jag fick aldrig något svar och det fanns inga anmälningsformulär eller någon inbetalningsinformation. Följaktligen har jag inte tränat, eftersom jag måste ha ett mål med träningen för att det ska bli av. Det var en annons i morse i tidningen, med inbetalningsinformation och anmälningsinformation. Loppet är om två veckor, hallå! Ska jag börja träna nu, eller? Därmed blir det Tjejmilen och det ser jag fram emot. Hoppas att det blir fint väder. Mats har redan lovat att åka dit med mig. Förutom att anmäla mig till Tjejmilen så har jag också suttit och klippt fler blåa mattrasor. Nu ska jag väva klart min varp och klippa ner snart. Jag har blåa trasor kvar, men inte av så varierande mönster och nyanser. Vävkursen är slut nu, tyvärr, men jag hoppas att inga problem uppstår. Jag får nog hjälp om det behövs, men jag hoppas att det ska gå ändå.

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med hosta! Usch! Kul att du ska springa tjejmilen. Jag kan komma och heja på...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg