Regnig dag

Det är höstlov nu och vi hade planer på att åka till Brändskär och fortsätta med bryggan nu när kopplingen på båten är fixad. Men det har regnat precis hela morgonen, så vi väntar fortfarande på uppehållsväder. Jag hade också tänkt passa på att åka till Enklinge och hälsa på mormor, men Alfågeln ligger för ankar mellan Kumlinge och Enklinge, så jag vågar inte chansa på att åka nu, eftersom Frida II kan behöva användas till annan trafik. Jag åker dit i morgon i stället. Jag ska passa på att rätta prov och förbereda nästa veckas lektioner i stället. Jag har också lekt lite med Holger nu på morgonen. Han är ju mest ute, men nu när det regnar hela tiden och börjar vara kallt, så är han faktiskt inne lite mer. Helge är inte så mycket för att leka, men Holger gillar det.
Helge tittar på

Kommentarer

Populära inlägg