Oktober

I morse var det riktigt kallt. Det känns att hösten är här på allvar. Det var i alla fall inte halt, vilket var skönt. Det har varit en fin arbetsdag och jag har trivts oerhört bra med mitt arbete. Jag bestämde mig för att ta på mig träningskläderna när jag kom hem, och efter en stund gick jag iväg. Jag sprang lite och gick lite, men det kändes skönt att jag kom mig iväg i alla fall. 3,5 km är bättre än inget i alla fall. När jag kom till stora vägen gick jag över till andra sidan. Det finns en cykelväg där, vilket är perfekt för lite längre promenader, om man skulle känna för det. Det har varit en fin kväll. Konstigt nog har jag sett både en älg och två rådjur i eftermiddag. Nu har jag duschat, tänt brasan och ska just äta min lax lagad i ugnen med färsk dill och gräddsås. Det ser jag fram emot. Här är lite får i solnedgången.

Kommentarer

Populära inlägg