Regnbåge

Idag har vi varit inne. Mats har skrivit motioner och jag har stickat på min tröja. Fram- och bakstycket börjar vara klara. Jag ska börja sticka halshålet snart, och sedan är det bara ärmarna kvar, förutom kragen när jag har sytt ihop. Det ska bli skönt med en varm tröja till. Det är skönt med en varm ylletröja när det blåser. Idag har det varit omväxlande väder. Det har varit molnigt, sedan soligt, sedan har det regnat och varit soligt samtidigt. Det har också varit blåsigt, men nu har det stillat lite. De har ju lovat hårt väder till tisdag, så det ser jag inte fram emot. Här är en bild av regnbågen över Annagården. För övrigt går projektet Annagården långsamt framåt. Arbetet ska snart bjudas ut och förhoppningsvis kan det påbörjas i början av nästa år. Det beror naturligtvis på anbuden, men vi ska hålla tummarna att det kan påbörjas i alla fall. Där regnbågen börjar eller slutar ska det ju finnas guld, så det bådar ju gott i alla fall! :-)

Kommentarer

Populära inlägg