Kapellskär

Idag har det varit en på sätt och vis stressig dag. Efter jobbet åkte jag och hämtade Mats i lagtinget och sedan åkte vi ner till Västra hamnen. Resan över Ålands hav gick nog bra, men sen skulle vi först till Vasastan och hämta en ledskylt till Mats valkampanj. Sen körde vi till Kista och handlade lite skjortor åt honom. Efter det körde vi till Arninge och köpte Grok, eftersom det inte finns Grok på Åland, tyvärr. Det var så mycket trafik överallt att vi undrade om vi skulle hinna tillbaka i tid. Nu är vi i alla fall i Kapellskär och Rosella är just på väg in till kaj.
Vi har bokat plats i restaurangen i alla fall, så det ska bli gott med ett glas vin och lite mat. Igår var det lika stressigt. Då åkte jag hem på fullmäktigemöte. I morgon ska jag inte stressa i alla fall. Jag ska ro och cykla i mitt minigym i vardagsrummet och sedan kanske Mats och jag far och besöker någon öppen gård på Skördefest.

Kommentarer

Populära inlägg