Sportlov

Jag har inte haft så mycket tid denna vecka. Jag har haft möten alla eftermiddagar och annars också haft fullt upp. Jag får komma ikapp lite nu, när sportlovet har börjat. Jag tog flera fotografier på väg till färjan förra söndagen. Jag sätter in dem nu i stället. Det var en fantastisk solnedgång. Jag åkte och Mats körde, så därav rörelsen i bilderna. Bilderna illustrerar vår väg hemifrån mot Snäckö.
I fredags stannade vi en extra dag i Lemland, eftersom Mats skulle träffa sina vänner. Jag tyckte att det var ganska skönt att slippa stressa på fredagen. Vi kom till Kumlinge i går kväll. Idag har vi varit ute och jobbat med veden.
Jag har också passat på att spara näver till växtfärgning.
Nu har jag färglav, lökskal och näver, så när sommarlovet börjar ska jag färga en massa garn. Det ser jag fram emot. Men nu ska jag först njuta av sportlovet.

Kommentarer

Populära inlägg