Ämtholm

Idag åkte vi ut med jollan igen, mamma, bror med barn och jag. Det verkade vara en sval och blåsig dag på land, men när vi kom ut på sjön så var det varmt och nästan vindstilla. Så det kan vara. Vi åkte i alla fall till Ämtholm idag. Jag tycker att det mest är oländigt där, men det finns släta berg också, och dit for vi. Det är precis mittemot Brändskär. Det började blåsa lite efter en stund, men det var ändå ganska lä där vi var, så det var riktigt skönt. Jollan:
Brändskär sett från Ämtholm:
Ämtholm:
På väg hem igen

Kommentarer

  1. men vilken underbar grön liten båt ni har !!Ljulig !

    SvaraRadera
  2. v..et föll bort där .har
    å du har den där ordverifieringen på Ulla-Karin
    vad det strular då jag ska kommentera ser inte vad det står vid
    *bevisa att du inte är en robot *
    Det är nog en av bloggers missar .
    Vill du så kan den stängas av under redigera i gadgetfältet....((
    ahh jag kan beskriva det bättre))
    ..Det gör det mycket lättare ,,,

    SvaraRadera
  3. Hej Eva! Jag visste inte att det fanns en sådan där ordverifiering...Jag ska försöka ta bort det! Vad bra att du informerade mig! Den gröna jollan är inte vår, utan Sigges. Den byggdes av morfar och Sandbacka på 40-talet. Men fin är den! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg