Sik

Mats var ut på isen och såg efter om vi hade fått fisk idag. Vi fick fyra sikar och en strömming, så det var inte illa. Han tog upp näten sen, för isen börjar vara lite dålig. När jag kom hem hade han fileat sikarna och saltat och pepprat dem, så nu har jag tärnat lite paprika och lök och sen blir det lite grädde och ost ovanpå detta. Det blir nog gott, tror jag! Lyxigt att ha maten nästan klar när jag kommer hem. Idag var det body pump igen. Det var jätteroligt, som vanligt, men idag kände jag mig inte lika stark som förra gången. Konstigt hur det kan variera. Det kan nog vara för att det inte blev någon motion i helgen, om jag själv får analysera skillnaden. Denna vecka ska jag springa och träna på torsdag och springa på lördag. Detta är planen. Det måste bara finnas tid. Här är en bild på vår mat som snart är klar:
Nu är det nog snart dags att riva ost, så det är bäst att jag sätter igång!

Kommentarer

Populära inlägg