Massor av snö

Det har snöat ända sedan igår, av och till i alla fall. Nu är det ca 15 cm snö ute. Vi planerar att ha friluftsdag på fredag, så vi ska hoppas att allt hålls kvar tills dess. Sen är det sportlov, och då skulle det också kunna få vara snö. Den enda nackdelen med snö är ju att isarna inte blir starkare av den, men det är så fint med snö, så just nu gör det inget. Jag hoppas att jag ska kunna skida lite nästa vecka. Det ser jag i alla fall fram emot.
Det är också fastlagstisdag idag. Vi fick fastlagsbullar till mellanmål som R-M bakat själv. Supergott. Jag köpte också fastlagsbullar på affären, så att Mats också skulle få äta idag. Det var ju otur att jag måste äta igen, men lite får man ju offra sig.... Ikväll är det body pump och tur är väl det! Jag ska faktiskt gå och byta om alldeles strax. Klockan är snart sex och det är ljust ute, hur härligt är inte det!

Kommentarer

Populära inlägg