Kallt och blåsigt

I morse blev det body pump hemma. Jag satte på rockklassiker, precis som i förrgår, men nu var det bara en massa prat och reklam i kanalen, så jag provade bandit rock i stället. Jag gillade inte musiken lika mycket, men det var mindre prat och mer musik i alla fall. Efter att jag pumpat, dammsugit, tvättat, fyllt på i diskmaskinen och grejat lite med diverse, så for vi till Brändskär sen. Vi har varit där i sex timmar idag och fått mycket gjort. Här ser man en av alla maskiner som behövs och elverket som gör att de alls fungerar.Det syns också hur långt vi har kommit med bryggan. Det börjar arta sig och om allt går som det ska hinner vi klart med allt utom kjolen till midsommar. Idag var det fruktansvärt kallt i blåsten, fy. Jag fryser fortfarande, fast vi har varit hemma i en timme redan. Här ser man att det blåser rakt på.Det har bara varit 11 grader varmt idag, och med blåsten kändes det iskallt. Det var inga myggor idag, kan jag ju säga. Idag skruvade Mats fast förtöjningsöglor och öglor för fendrarna. Det ser riktigt snyggt ut.Nu ska vi ta det lugnt och se lite på tv och få upp värmen igen.

Kommentarer

Populära inlägg