Björn Skifs

Igår åkte vi till Eckerö för att lyssna på Björn Skifs. Det var en fantastisk konsert: Han kan verkligen sjunga. Dessutom har han humor och kan prata och spela teater. Jag lyckades ta två suddiga bilder, så det är inte så lysande. "Fail!", som eleverna brukar säga, men man kan ju se något i alla fall. Det var också roligt att vi åkte dit med två goda vänner, och när vi skulle sätta oss visade det sig att vi satt bredvid varandra, trots att vi bokat helt skilt. Ganska skojigt. Idag har jag varit till jobbet. Jag träffade rektorerna i Övernäs, och sedan föräldrarna och en nyinflyttad elev, som inte kan ett ord svenska ännu. Det kändes positivt, och ska bli roligt att få lära henne svenska. Jag ser fram emot måndagen, för då ska jag till skolan igen. Sedan har vi möten på tisdag och onsdag, och sen ska jag få träffa resten av eleverna på torsdag, för då börjar terminen. Roligt!

Kommentarer

Populära inlägg