Kobba klintar

Idag har vi varit till Kobba klintar. Det var liberalernas sommarmöte, och datumet bestämdes för länge sedan, när det var varmt. Idag har det blåst 16 sekundmeter och regnat av och an hela dagen. Det blev en resa i alla fall, och det är ju häftigt, så länge man känner sig trygg. Här sitter jag i båten på väg ut... Vi for från Korrvik. Det är ganska fint här.Här är några bilder från Kobba klintar. Det var väldigt speciellt i blåsten. Jag kan tänka mig att det ibland var dramatiskt för dem som bodde här. Rosella for förbi två gånger. Det såg ut ungefär som på Sottunga, hon gick väldigt nära. Jag hann dock inte få fram kameran så snabbt.Utanför Kobba klintar finns också en fyr, men jag vet faktiskt inte vad denna heter. Själva mötet var också intressant och trevligt. Det känns ganska roligt och förhoppningsfullt inför den politiska hösten, och det kanske blir en intressant vinter. Vi ska hoppas det.

Kommentarer

Populära inlägg