Bloggpaus

Det var länge sedan jag skrev nu. Jag började jobba andra veckan i augusti, och sedan började terminen, och sedan har det varit väldigt intensivt. Nu får jag i alla fall skärpa mig och börja fotografera och skriva lite igen. Det är ju inte riktigt lika inspirerande att åka till Mariehamn alla dagar, som att åka runt på hela den norråländska landsbygden, som jag gjorde i fjol. Det är alltid mer intressant med variation. Men, det finns ändå mycket att skriva om för det. Jag ska visa mitt klassrum, t.ex. Detta är taget åt ena hållet. Här kan en elev sitta och skriva prov, eller en uppsats, eller som annars vill jobba ensam. Detta är åt andra hållet. Jag älskar gardinerna! Jag har små grupper, som synes. Jag tycker att det är ett trevligt rum. Jag ska också få en White board så småningom, men det tar några veckor, för den måste beställas.

Kommentarer

Populära inlägg