Vindstilla

Jag har inte lyckats blogga på några dagar. Ibland vägrar telefonen och jag vet inte varför. Nu funkar det i alla fall. Jag har gått 10 km idag. Det känns skönt, för igår var jag till Smakbyn med lärarföreningen. Jag är ersättare i styrelsen. Vi blev bjudna på middag, vilket var trevligt. Därför blev det ingen promenad igår. Det har ju också blåst mycket i flera dagar. Det var så skönt att gå ner till sjön och se att det är spegelblankt.
Underbart. Det är så fint att se sjön alla dagar. Det är högvatten nu, så det ser lite annorlunda ut. Jag har ett sent möte både i morgon och på torsdag, så det känns skönt att ha gått riktigt länge idag. Jag måste visa en bild på vår nya ljusslinga också. Den är så fin.
Här är också en bild av Helge uppe i sitt torn.
Nu har Mats snart maten klar och vi ska se på Beck, som vi spelade in i söndags.

Kommentarer

Populära inlägg