Vårkväll

Mats är på ett möte, så jag tittar på ishockey. I pausen måste jag bara gå ut och se på trädgården. Alien...
Solen skiner och det är en otroligt vacker kväll. Det är härligt att ljuset är tillbaka.
Så fort det blir lite varmare märker man att det händer massor i trädgården. Den ena julrosen måste fotograferas igen.
Krokusar finns det lite överallt i trädgården nu. Jag tycker om dem. De lila är särskilt fina.
Små, små, pyttesmå blåsippor tittar fram.
Påskliljorna är fina även som knoppar.
Fint sällskap av Helge. Han var lite skrämd av ljudet av grannarnas hundar här.
När jag kom in blev det mål, så det blir en spännande fortsättning på matchen. Det är skönt att det är helg igen. Jag har varit förkyld precis hela veckan och är det fortfarande. Det ska bli skönt att vila lite.

Kommentarer

Populära inlägg