Motion

Med tanke på mitt nuvarande schema har ett motionsschema utkristalliserat sig. Måndag: vila Tisdag: body pump Onsdag: löpning Torsdag: Detta har ännu inte skett, men jag ska börja gå på gym på torsdagar. Fredag: löpning lördag: vila söndag: löpning Det blir ju mindre löpning nu när jag går på body pump och ska träna mer på gym, men jag tror ändå att jag behöver göra båda. Jag tränar ju inte för något speciellt heller, så det får klara sig med tre gånger i veckan. Man ska inte överdriva. Om jag sedan så småningom känner för att löpa oftare, så får det bli på tisdagar och torsdagar, även fast jag tränar då. Det var otroligt jobbigt med body pump idag, eftersom det var enbart kolhydrater till mat i skolan idag. Det svartnade för ögonen ibland, och jag hade inte alls samma kraft i musklerna. Förargligt. Det var roligt ändå, förstås, men jag vill ju kunna ta i ordentligt.

Kommentarer

Populära inlägg