Julbord på Kastören

Nu har vi ätit julbord på restaurang Kastören. Det var ett fantastiskt julbord, med så många sorter att vi inte kunde smaka på alla. Dessutom var maten verkligen god. Det var många fiskrätter och jag älskar ju fisk, så det var perfekt för mig. Jag åt också de godaste revbensspjällen jag smakat någon gång. Per lagar också särskilt goda lådor, men jag smakade bara en liten sked av varje. Det fanns många efterrätter också, men vi äter ju inte det. Det räckte mer än väl med all mat. Det är synd att Kastören och Glada Laxen hade julbord samma helg. Om Glada Laxen hade haft julbord nästa helg hade vi säkert åkt dit också. Nu fick det bli Kastören i år då vi var till Glada Laxen i fjol. När jag kände att jag var på väg att börja hosta igen så gick vi hem, men det blev helt lagom. Det var i alla fall riktigt mysigt och juligt. I morgon ska jag väl få upp gardinerna i alla fall ska vi hoppas!

Kommentarer

Populära inlägg