Veckan

Jag har inte haft någon dator den här veckan, eftersom Mats har behövt den. Nu kan jag äntligen blogga igen. Jag har tagit lite fotografier ändå, förstås. Jag har också grejat med ganska mycket den här veckan. I måndags promenerade jag och det var riktigt fint. Jag var ner till sjön och tittade på isen. Den ligger nog kvar ännu. Jag promenerade också till Lemlandsvägen. I diket har sanden format sig i ränder på isen. Jag vet inte varför det blir så här, men det ser ganska lustigt ut. I tisdags tog jag de här bilderna på väg hem från jobbet. Det har varit en otroligt dimmig, fuktig och kylig vecka, men visst är det ju ändå vackert. När jag kom hem sen bar jag ut en massa grejer och möblerade om inne. Det känns bra. Jag bar också in några stolar från garaget och grejade med en massa sådant. Jag är nöjd med förändringen. I onsdags hälsade Mats och jag först på Mats föräldrar, vilket var trevligt. Jag hade keramik efter det. Jag drejade fyra koppar som jag ska sätta öron på efter sportlovet. Det var riktigt roligt. Idag har jag bakat LCHF-kakor och en mjuk LCHF-kaka. Det är så pinsamt att inte ha något att bjuda på när det kommer folk, då vi ju inte äter kaffebröd själva. Nu har vi någonting i alla fall, så det är ju bra. Nu ska jag sätta mig ner och skriva några arbetsansökningar för nästa läsår. Sen är det bara att hoppas.

Kommentarer

Populära inlägg