Järsö och annat

Jag åkte till Vianor och fick däcken bytta till vinterdäck idag. Det är bra att det är gjort. Det kan bli halt vilken dag som helst. Efter det parkerade jag i stan och gick och köpte en ny rundsticka. Sen var det dags att åka till Järsö och hämta ett spel som jag köpt på Åland köp och sälj. Jag köpte ännu ett innan jag åkte därifrån. Jag ska ha dem på jobbet. Jag tog några bilder på Järsö. Det är fint där.
När jag kom hem bar jag in sommardäcken i garaget. Det var nästan mörkt sen, men jag ville ändå gå ut och gå. Jag gick ner till sjön först, förstås.
Jag gick bara på vägen sen. Jag hade reflexväst på mig och ficklampan med mig, så det gick bra att gå. Det blir väl så här nu tills efter jul, så det är lika bra att vänja sig. Det var skönt att gå.

Kommentarer

Populära inlägg