Gym och snö

Mats åkte till stan igår för att jobba på plats denna vecka. Det känns lite tråkigt, men jag ska ägna veckan åt att plugga och träna, så jag håller mig nog sysselsatt. Jag gick på gymmet i morse då det fortfarande var mörkt ute.
Det kändes riktigt skönt efter att ha simmat i två dagar. Jag hade till och med lite träningsverk efter all simning, så det var skönt att fortsätta att hålla igång kroppen lite nu. Det känns också bättre att sitta inne och skriva efter att ha tränat. Det snöar nu och är lite kallare. Det är bra att det blir lite ljusare.
De har till och med lovat att det ska bli riktigt kallt under veckan. Jag har ved hemma, så jag klarar mig. Mats har ställt en häck precis vid ingången, så det är bra. Alla börjar hoppas på att det ska lägga is nu, så att vi får fara ut på isen med skotrarna. Hoppas kan man ju alltid!

Kommentarer

Populära inlägg