Juliga efterjulsbilder

Jag åkte till gymmet medan det ännu var mörkt ute. Det tog en bra stund att sopa av bilen först, eftersom det hade kommit ca 15 cm snö. Jag var inte ens säker på att jag skulle kunna köra ut med bilen, men snön är så lös att det gick bra. När jag kom tillbaka höll dagen på att gry och det var verkligen vackert ute. Tänk om det snöat till jul. Då hade det varit riktigt mysigt. Här är julgubben
Är inte det juligt, så vet inte jag. Granen med sin belysning är ännu finare nu.
Jag tog också en bild av julstjärnan.
Jag har haft svårt att koncentrera mig på uppsatsen idag, men har ändå tvingat mig själv att jobba. Jag ska skriva hela dagen i morgon och på torsdag också, så kanske jag får vara ledig i helgen. Jag har visserligen en vecka kvar innan den ska lämnas in, men sen kommer nästa uppgift, så det är lika bra att få det gjort. Man är ju aldrg ledig eller kan känna sig ledig när man studerar, det är nackdelen.

Kommentarer

Populära inlägg