Nytt snöre!

Mats och jag var på Byggvaruhuset i måndags. Jag fick syn på ett rosarandigt snöre, som jag tyckte var så fint, så det måste jag ta. Igår kom jag på att disktrasor och grytlappar och allt blåser bort hela tiden här, så då fick jag användning för mitt nya snöre. 

Så här ser det ut på nära håll.
Jag höll på och städade hela dagen igår och tvättade gardinerna på dass. De såg så fina ut, på tork på nya ”strecket”, som man säger på Kumlinge. 
Här har jag hängt upp dem igen. De torkar väldigt snabbt! 
Jag ska passa på att visa mina blommor utanför dasset, de är så fina nu. 
Idag hängde jag upp ett streck till, på andra sidan. Det har alltid varit hopplöst att få grytlappar och disktrasor att hållas här också, men nu ska de väl hållas. 
Jag är så nöjd med mitt nya snöre, som numera är ett streck! Vi får se vad det kan bli mer, för jag har mycket kvar!

Kommentarer

Populära inlägg