Snö och korgar

Det snöade ganska mycket idag. Först lite med solsken i bakgrunden.
Sen blev flingorna större och solen försvann.
Jag tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att ta fram pil ur frysen och öva lite på fyrkantiga korgar. Det började bra.
Bottnarna, som inte syns, är jag nöjd med, men kanterna är jag missnöjd med. Men jag får öva mer bara. Jag behöver små korgar på jobbet, att ha tuschpennor och kritor i. De är finare än de plastbyttor jag har nu i alla fall.
Jag ser på matchen mellan Ryssland och USA nu. Det lag som vinner spelar mot Finland. Jag såg på matchen mellan Finland och Sverige och den var fruktansvärt spännande.
Som tur är vann Finland i alla fall, så spänningen fortsätter i morgon. Nu är det -11 grader ute, så det är tur att jag har ved hemma.

Kommentarer

Populära inlägg