Motion

Ja, jag lyckades faktiskt släpa mig upp i söndags och sprang snabbare än förra gången. Igår tog jag en vilodag, men idag var det body pump. Jag gillar verkligen body pump, men jag måste förbättra min kondition. Jag har svårast för utfall och plankan, och jag tror att det är för att jag har dålig balans och dålig kondition...men det har blivit bättre hela tiden. När vi började i höstas hade jag bara den lättaste vikten på stången. Nu har jag ibland alla tre vikter, så det får jag ju vara nöjd med. Nu när jag har börjat springa också, så kanske det löser sig med konditionen. Balansen... ja, jag vet inte om det går att förbättra den faktiskt, men jag hoppas att det ska bli bättre när musklerna blir starkare. Jag ska vila i morgon, men på torsdag och lördag och måndag ska jag nog springa, och kanske träna också. Hoppas jag...

Kommentarer

  1. Wow vad du har kommit igång! Vad roligt! Inspirerande!

    SvaraRadera
  2. Tack, Åsa! Följde din länk på FB, du har ju verkligen en inspirerande blogg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg