Kastören

Vi åt ju på restaurang Kastören förra fredagen. Då såg vi att de har en terrassmeny, som är ny för i år. Den tänkte jag och min syster att vi måste prova. Idag gjorde vi slag i saken. Mats kom också med, vilket var trevligt. Detta är ett jättebra koncept, tycker jag. Dessutom var det fullt vid nästan alla bord, så det är ju positivt. Vi alla beställde schnitzel, men sen fanns det även lammkorv och torsk. Pommes fritsen som serverades till var hemgjorda, så pluspoäng för det! Det var verkligen gott. Jag tog lite bilder, för den stora fördelen med restaurang Kastören är den fina utsikten.
Nytt för i år är bland annat detta tak med svalt, vitt tyg, som gör att det känns ljust och fräscht:
Här är en bild på schnitzeln. Jag tog även en bild på vattenflaskan, för den är så fin.
Jag tog också bilder utanför, för att man ska se hur det ser ut, dvs. den fina utsikten:

Kommentarer

Populära inlägg