Hemma

Det är skönt att åka hem med Grisslan från Långnäs. Det enda som är synd är att det inte går att åka till Långnäs på söndag kväll också. Jag som annars kör så mycket tycker att det är jobbigt att köra från Hummelvik på söndagskvällar när jag redan är trött. Jag är ju ingen kvällsmänniska, så fast jag annars kan köra hemifrån tidigt på morgonen utan problem, så skulle jag önska att jag kunde köra från Långnäs på söndag kväll istället för från Hummelvik. Förut gick ju Grisslan på söndagarna, och det gör det ännu mer frustrerande. Nåväl. Det är så fint att åka över Delet och vara på väg hem i alla fall. Här är en bild tagen mellan Långnäs och Överö. Det var verkligen fint på sjön idag.Nu har vi badat bastu. Mats hade också gjort en god älggryta med mycket vitlök, så den har vi ätit. Holger sover med Mats och Helge bredvid mig, så fredagsmys!

Kommentarer

Populära inlägg