Min dag

Idag har jag kört runt halva Åland igen. Det har varit en fin dag och även en inspirerande och rolig dag på jobbet. Det känns skönt. Nu ska jag visa lite vackra vyer som jag kör förbi alla dagar. Jag kör inte förbi just dessa vyer alla dagar, men vackra vyer i alla fall. Dessa bilder är tagna i Saltvik. Jag kör förbi äppelodlingar också. De är så vackra. En del ligger i Geta, men många ligger också i Finström. Jag ser fram emot att se blomningen i vår också. Jag var till Mattssons i Godby idag och köpte fler krukväxter. Jag tycker att det piggar upp med lite krukväxter. Jag köpte en benjaminfikus, en ormbunke, en kaffeplanta, en gulgrön svärmorstunga och två växter till, som jag inte känner till namnet på. Nu behöver jag några nya ytterkrukor till istället! :-) Det får bli nästa vecka. Nu ska jag läsa mina bloggar. Jag läser många bloggar, så det tar lite tid varje kväll, men det gör inget, det är intressant att läsa om andra (oftast) kvinnor, och deras vardagsliv, samt se på lite inspirerande fotografier.

Kommentarer

Populära inlägg