Nämndmöte

Det blev ingen promenad för mig idag. Istället åkte jag till Kumlinge på socialnämndsmöte. Det blåste mycket mellan Överö och Snäckö, men ändå var det en vacker eftermiddag.
När jag kom till Kumlinge hann jag hem av och an. Jag tog posten för säkerhets skull, eftersom jag inte visste hur länge mötet skulle ta. Efter mötet hann jag dock åka hem igen och värma lite mat som jag hade med mig, vilket var bra. Det är världens fullmåne i kväll. Jag har ju inte en sådan kamera att jag kan fota den klart, men man ser ju ändå att den är full.
Det blåser mycket fortfarande, men det konstiga är att det också är kallt. Jag har fortfarande sommardäck, så jag får nog vara försiktig när jag kör. Det är bara 3 grader nu, så hoppas att det inte blir minusgrader innan vi kommer till Hummelvik. Det kan i och för sig vara halt med 3 grader också, om man råkar på en fuktig fläck. Jag får väl köra långsamt bara.

Kommentarer

Populära inlägg